کلینیک زیبایی سپادرم در اصفهان

میکرونیدلینگ چیست

درروش میکرونیدلینگ (جوان‌سازی پوست) سوزن زیر جلدی از طریق ایجاد سوراخی مجاور اسکار، زیر فرورفتگی آشکار یا چروک، فروبرده می‌شود. عمل آزاد کردن پوست از چسبندگی به چنین جاهای عمیق، موجب بالا آمدن پوست و ایجاد زخمی کنترل‌شده می‌گردد که درنهایت فرایند بهبود زخم آغازشده و با تشکیل بافت همبند فرورفتگی اسکار بهبود می‌یابد.
دکتر آندره کامیراند و همکارانش در مقاله ایدر سال 1997 با معرفی نیدل ابریشن پیشرفته گام مهم بعدی در باب نیدلینگ پوست را برداشتند. وی به روش Tattoing و با رنگ‌دانه همرنگ پوست نسبت به ترمیم اسکار هیپوکروم صورت اقدام نمود. پس از یک تا دو سال، آن‌ها متوجه شدند بااینکه رنگ‌دانه مصنوعی کاملاً محوشده بود، جای آن ملانین طبیعی جایگزین شده و همچنین بافت، ظاهر و رنگ اسکار بسیار بهبودیافته بود.

این اتفاق این فکر را متبادر می‌کرد که تریپاناسیون (از ریشه یونانی تریپانون: با مته سوراخ کردن) اسکارها به روش tattoing مسئول بهتر شدن و رنگ‌دانه سازی مجدد اسکار است.

آن‌ها به این نتیجه رسیدند که نیدلینگ اسکار به‌تنهایی موجب شکستن ساختار کلاژن و تجدید و تحریک ملانین سازی می‌گردد.
به دنبال کشف دکتر کامیراند، دکتر دس فرناندس یک استامپ نیدلینگ برای تحریک کلاژن معرفی کرد. بعدها وی غلتکی (رولر) با 70 سوزن طراحی کرد که استفاده از آن راحت‌تر بود.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های پیشرفته و حرفه‌ای میکرونیدلینگ جهت استفاده پزشکان در امر جوان‌سازی پوست تولیدشده است. به‌صورت کلی می‌توان گفت  اسکین نیدلینگ که تحت عنوان میکرونیدلینگ یا روش تزریق کلاژن نیز شناخته می‌شود، یک روش غیر جراحی کم تهاجمی است که با ابزار میکرونیدل آسیب کنترل‌شده‌ای به پوست فرد وارد می‌کند.


دیگر خدمات کلینیک زیبایی سپادرم اصفهان

جوانسازی پوست در اصفهان

پاکسازی پوست در اصفهان

 هایفوتراپی

میکرودرم ابریژن در اصفهان

بوتاکس در اصفهان

لیزر موهای زائد در اصفهان


[ بازدید : 18 ]

[ سه شنبه 31 فروردين 1400 ] 11:53 ] [ نازگل آزادی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]